:)

:)

miercuri, 16 noiembrie 2016

vino,vino


Vino,vino,
Furtuna ce imi rascoleste inima
Sentimente demult uitate le scoti la suprafata
Imi inunzi fiecare celula din mine
Ma umpli cu durere si regret
Iar apoi caldura dulce de Soare Sfant alina orice rana...'
Vino,vino
Iubire Divina ce scalda trupul meu ranit
In sclipiri impletesti bland linistea ce curge prin vene,
Iar apoi tacerea se astearna in mine cu adevarat.
Rascoleste-mi fiecare iubire ce a trait-o la viata-mi
Te rog adu la suprafata tot ce este nevindecat,
Invaluie-mi fiinta toata in sclipiri de divin
Ca eu sa ma pot re-gasi,
Vino,vino
Pace Divina ce alina furtunile din inima mea,
Invaluie mintea mea orbita
Patrunde in taramu meu plin de durere
Pentru a-mi canta Pacea...re-gasind Iubirea...transformand durerea in bucurie si bunatate,adevar divin,vino,vino in mine..
Imprastie-mi chinul de a trai iluzia din jurul meu,
Deschide-mi ochii.

Alina-mi sufletul.
Mangaie mintea mea pierduta.
Vino,vino

Imbina-mi Pacea si Iubirea din tine
Contopeste bunatatea ta in inima mea
Vino..vino...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dumnezeu te iubeste asa cum esti,Daca vrei sa schimbi ceva la tine,schimba,Cheia sta in mainile tale...Iubeste ceea ce esti pentru ca esti o mica Scanteie Divina din Lumina si Iubirea Sa...Esti cineva,insa trebuie sa inlaturi obstacolele ce vin asupra ta,negativul ce vrea sa te captureze,indepartandu-te de la Planul Divin,pentru ca ai un Scop,prin simpla ta prezenta..emoticon heart chiar daca ti-au fost taiate aripile poti sa zbori pentru ca sufletul este o aripa de Lumina insa trebuie sa te conectezi la el..cum? Iubind,Daruind,Iertand,Indragind,Multumind,Eliberand...Esti o Mica Fiinta de Lumina,Un Ingeras...care cauta Re-gasirea...eliberarea si ruperea de vechiile tipare negative/ Namaste!