:)

:)

miercuri, 16 noiembrie 2016

invinge durerea





am alunecat in mii de cioburi
insa nimeni nu venea
sa-mi ofere mana sa
iar durerea napustea...

corpul sa obisnuit
insa sufletul e cel ranit
urla si suspina
l-ai lasat de mana...
suflet ratacit in noapte
pustiit de doruri surde
mai raman pe acelasi drum
cel prin care am trecut...
impreuna mereu de mana
si cu zambet de lumina
s-au pierdut toate ca ceata
si-am ramas pe ganduri noaptea...
a trecut cam multe vieti
dar n-ai aparut in cale
sa-mi aduci o simpla floare
ce-a pe care ai promis-o...
inca mai astept ca o nebuna
sa te tin din nou de mana
te cam simt ca esti aproape
dar ceva ne cam desparte...
karma de as arde-o intr-o clipa
dar nu pot, imi e sortita
sa mai poposesc o viata
far de tine si in ceata...
sa nu crezi ca plang acum
si am sufletul nebun
e nebun de fericire
si danseaza prin suspine...
este tare si viseaza
zboara,rade si fenteaza
raul ce incet se-arata
printre ganduri el ma-ncearca...

16.11.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dumnezeu te iubeste asa cum esti,Daca vrei sa schimbi ceva la tine,schimba,Cheia sta in mainile tale...Iubeste ceea ce esti pentru ca esti o mica Scanteie Divina din Lumina si Iubirea Sa...Esti cineva,insa trebuie sa inlaturi obstacolele ce vin asupra ta,negativul ce vrea sa te captureze,indepartandu-te de la Planul Divin,pentru ca ai un Scop,prin simpla ta prezenta..emoticon heart chiar daca ti-au fost taiate aripile poti sa zbori pentru ca sufletul este o aripa de Lumina insa trebuie sa te conectezi la el..cum? Iubind,Daruind,Iertand,Indragind,Multumind,Eliberand...Esti o Mica Fiinta de Lumina,Un Ingeras...care cauta Re-gasirea...eliberarea si ruperea de vechiile tipare negative/ Namaste!